Πηγή Φωτογραφιών: Ψυχογιός


Οι ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό και Μις Τζέιν Μαρπλ έδωσαν στην Άγκαθα Κρίστι τον τίτλο της «Βασίλισσας του Εγκλήματος» και την έκαναν μία από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς στην εξέλιξη του λογοτεχνικού αυτού είδους, με πυρήνα των έργων της την περιγραφή μιας κλειστής κοινωνικής ομάδας, όπου όλοι φαίνονται ένοχοι μετά από κάποιο έγκλημα.

Το NewsTrip σας προτείνει μερικά από τα ωραιότερα μυστήρια της «Βασίλισσας του Εγκλήματος»:

Νέμεση (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_2

«Οποιαδήποτε σύμπτωση», μονολόγησε η μις Μαρπλ, «αξίζει πάντα την προσοχή μας. Αν είναι όντως σύμπτωση, μπορούμε να την πετάξουμε αργότερα». Το γράμμα από τον πρόσφατα αποβιώσαντα κύριο Ρέιφιελ προβλημάτισε πολύ τη μις Μαρπλ. Δεν τον ήξερε παρά ελάχιστα – τον είχε συναντήσει σε κάποιο από τα ταξίδια της. Εκείνος όμως, αναγνωρίζοντας τη φυσική κλίση της μις Μαρπλ προς τη δικαιοσύνη, της άφησε οδηγίες προκειμένου να ερευνήσει ένα έγκλημα μετά τον θάνατό του. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δεν κατάφερε να της πει ποιος εμπλεκόταν, πού και πώς είχε διαπραχθεί το έγκλημα. Πολύ μυστηριώδης υπόθεση. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Οι Ελέφαντες Θυμούνται (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_3

Οι ελέφαντες θυμούνται, όμως εμείς είμαστε ανθρώπινα πλάσματα και ευτυχώς τα ανθρώπινα πλάσματα ξεχνούν. Ο Ηρακλής Πουαρό στάθηκε στην άκρη του γκρεμού. Γιατί σε αυτό το σημείο, πριν από πολλά χρόνια, συνέβη ένα τραγικό δυστύχημα – το κορμί μιας γυναίκας βρέθηκε τσακισμένο στα βράχια. Και στη συνέχεια, ακόμα δύο πτώματα ανακαλύφθηκαν – ένα παντρεμένο ζευγάρι που είχε βρει τον θάνατο από πυροβολισμό. Ποιος σκότωσε ποιον; Μήπως ήταν διπλή αυτοκτονία; Έγκλημα πάθους; Ή εν ψυχρώ δολοφονία; Ο Πουαρό βυθίζεται στο παρελθόν για να εξιχνιάσει ένα έγκλημα που έγινε πριν από δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια και ανακαλύπτει πως, ακόμα κι αν δεν υπάρχουν χειροπιαστά στοιχεία, οι παλιές αμαρτίες ρίχνουν μεγάλες σκιές. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Η Εξαφάνιση της Γηραιάς Κυρίας (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_4

Όταν ο Τόμι και η Τάπενς πήγαν να επισκεφτούν την ηλικιωμένη θεία τους σ’ ένα γηροκομείο που έμοιαζε με στοιχειωμένο σπίτι, δεν έδωσαν σημασία στα λόγια της και στην καχυποψία που έδειχνε για τους γιατρούς εκεί μέσα. Στο κάτω κάτω, η θεία Άντα ήταν πάντα μια πολύ στριμμένη γριά. Όταν όμως η κυρία Λόκετ ανέφερε ένα κοκκινιστό με δηλητηριασμένα μανιτάρια και η κυρία Λάνκαστερ μίλησε για το παιδί που ήταν θαμμένο πίσω από το τζάκι, η Τάπενς άρχισε να ανησυχεί για το τι συνέβαινε σ’ αυτόν τον οίκο ευγηρίας. Και βρέθηκε μπλεγμένη σε μια απρόβλεπτη περιπέτεια, από την οποία ο Τόμι κλήθηκε να την ξεμπλέξει. Μια περιπέτεια όπου και η μαγεία έπαιξε τον ρόλο της… (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Η Ξεχασμένη Δολοφονία (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_5

Είναι πραγματικά πολύ επικίνδυνο να πιστεύουμε τι λέει ο κόσμος. Εγώ έχω πάψει να το κάνω εδώ και χρόνια. Η νιόπαντρη Γκουέντα νόμιζε ότι αυτή η μικρή βίλα μπροστά στη θάλασσα ήταν το σπίτι των ονείρων της. Από τη στιγμή που μετακόμισε εκεί, όμως, περίεργα πράγματα άρχισαν να συμβαίνουν. Όσο περίμενε τον άντρα της να έρθει στην Αγγλία προσπάθησε να ανακαινίσει το σπίτι, αλλά ένιωθε συνέχεια σαν να σκάλιζε ένα σκοτεινό παρελθόν. Και ήταν αδύνατον να ελέγξει τον παράλογο τρόμο της κάθε φορά που ανέβαινε τη σκάλα για τον πάνω όροφο… Απελπισμένη, κατέφυγε στη μις Μαρπλ. Περίμενε πως θα τη βοηθούσε να ξορκίσει τους φόβους της, όχι να εξιχνιάσει ένα παλιό, «τέλειο» έγκλημα… (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Φόνος στη Μεσοποταμία (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_6

Όταν η Έιμι Λέδεραν ταξιδεύει ως την έρημο του Ιράκ, σε μια ανασκαφή, για να φροντίσει τη γυναίκα ενός διάσημου αρχαιολόγου, η πραγματικότητα που συναντά αποδεικνύεται πολύ πιο πολύπλοκη και παράξενη απ’ ό,τι θα μπορούσε να έχει φανταστεί. Τα περίεργα οράματα και ο νευρικός τρόμος της ασθενούς τής φαίνονται αβάσιμα, αλλά, καθώς ο ηλεκτρισμός στην ατμόσφαιρα μεγαλώνει, τα πράγματα παίρνουν μια φοβερή τροπή – και καταλήγουν στον φόνο. Η τύχη τα φέρνει έτσι ώστε ο διάσημος ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό να βρίσκεται εκείνες τις μέρες στην περιοχή, καθ’ οδόν προς τη Βαγδάτη. Κι όταν του ζητούν τη βοήθειά του, δεν μπορεί να αρνηθεί. Με μόνο στοιχείο μια σταγόνα αίμα, στη μέση της ερήμου, θα προσπαθήσει να λύσει ένα μυστήριο που δοκιμάζει για πρώτη φορα τόσο πολύ τις δυνάμεις του, κι ας είναι ανεξάντλητες... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Έγκλημα Κάτω από τον Ήλιο (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_7

Όχι άντρες και γυναίκες. Δεν έχουν τίποτα το προσωπικό πάνω τους. Πτώματα είναι, τίποτε άλλο! Μάρσαλ στην αμμουδιά. Ξαπλωμένη μπρούμυτα, απολάμβανε τον ήλιο που αγαπούσε εξίσου με το φλερτ. Μόνο που αυτή τη φορά, δεν κάνει ηλιοθεραπεία• κείτεται στραγγαλισμένη… Από ό,τι φαίνεται, δεν είναι γραφτό για τον Πουαρό να κάνει διακοπές. Ήρθε να ξεκουραστεί σ’ αυτό το όμορφο θέρετρο του Ντέβον και τώρα πρέπει να εξιχνιάσει έναν φόνο. Από την πρώτη στιγμή είχε παρατηρήσει πως η προκλητική συμπεριφορά της Αρλίνα ξεσήκωνε τον αντρικό πληθυσμό του ξενοδοχείου. Αλλά μήπως αυτό που μοιάζει με «έγκλημα πάθους» είναι στην πραγματικότητα ένας πολύ πιο ειδεχθής και καλά μελετημένος φόνος; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Ξενοδοχείο Μπέρτραμ (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_8

Όταν η μις Μαρπλ καταφτάνει στο Λονδίνο για διακοπές, βρίσκει ό,τι αναζητούσε στο γραφικό Ξενοδοχείο Μπέρτραμ: παραδοσιακή διακόσμηση, άψογο σέρβις, αλλά και μια αίσθηση κινδύνου να πλανάται πίσω από την περιποιημένη όψη του. Όμως ούτε ο δικός της νους δε θα μπορούσε να φανταστεί τα βίαια γεγονότα που θα ακολουθήσουν όταν ένας εκκεντρικός πελάτης φτάνει στο αεροδρόμιο τη λάθος μέρα…(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Τραγωδία σε Τρεις Πράξεις (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_9

Γνωρίζει κανείς τόσο λίγα… Και όταν μάθει περισσότερα, είναι πια πολύ αργά. Είναι ένα πολύ καθωσπρέπει δείπνο, με σερβιτόρους, εξαιρετικό μενού, προσοχή στους τύπους -κι ένα απρόοπτο: τον θάνατο ενός από τους συνδαιτυμόνες… Η βραδιά προβλέπεται όμορφη στο εξοχικό του ηθοποιού Τσαρλς Κάρτραϊτ. Αλλά εξελίσσεται τραγικά, πρώτα και κύρια για τον αιδεσιμότατο Στίβεν Μπάμπινγκτον, που καθώς πίνει το κοκτέιλ του αρχίζει να βήχει, τον πιάνουν σπασμοί και πεθαίνει… Όταν το ποτήρι με το μαρτίνι του στέλνεται για ανάλυση, δεν βρίσκεται ίχνος δηλητηρίου σ’ αυτό -όπως ακριβώς είχε ήδη προβλέψει ο Πουαρό. Κι ακόμη πιο παράξενο είναι το ότι δεν υπήρχε κανένα απολύτως κίνητρο για τον φόνο…(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Ραντεβού με τον Θάνατο (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_10

Ο ασταμάτητος Ηρακλής Πουαρό βρίσκεται στη Μέση Ανατολή κι έχει στη διάθεσή του μόνο μια μέρα για να διαλευκάνει μια δολοφονία. Κάπου ανάμεσα στους επιβλητικούς κόκκινους βράχους στην Πέτρα της Ιορδανίας, βρέθηκε το πτώμα της κυρίας Μπόιντον. Μια μικροσκοπική τρύπα στον καρπό της αποτελεί το μοναδικό σημάδι της μοιραίας ένεσης που της στέρησε τη ζωή. Υπό την πίεση του χρόνου για να λύσει το μυστήριο, ο Ηρακλής Πουαρό θυμάται μια τυχαία παρατήρηση που είχε ακούσει όταν βρίσκονταν στην Ιερουσαλήμ: «Το βλέπεις, δεν το βλέπεις πως πρέπει να πεθάνει;» Και, πράγματι, η κυρία Μπόιντον ήταν η πιο μισητή γυναίκα που γνώρισε ποτέ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Η Μυστηριώδης Υπόθεση στο Στάϊλς (Εκδ.Ψυχογιός)

 achristie_11

Ο Άρθουρ Χέιστινγκς, γυρίζοντας τραυματίας από το μέτωπο, δέχεται μια πρόσκληση για το Στάιλς Κορτ, το πατρικό του παλιού του φίλου Τζον Κάβεντις. Η ήσυχη έπαυλη φαντάζει ιδανικό μέρος για να περάσει την αναρρωτική του άδεια. Αυτό το απατηλά ειδυλλιακό περιβάλλον, όμως, κρύβει πολλά σκοτεινά μυστικά. Κι όταν η μητριά του Τζον βρίσκεται νεκρή, όλες οι υποψίες στρέφονται στα μέλη της οικογένειας… Τότε είναι που κάνει την εμφάνισή του ένας παλιός γνώριμος του Χέιστινγκς. Ένας δαιμόνιος, μικρόσωμος Βέλγος συνταξιούχος αστυνομικός, που αγαπά την ορθολογική εξήγηση των μυστηρίων σχεδόν όσο και το άκρως επιμελημένο μουστάκι του: ο Ηρακλής Πουαρό… (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ